NAJSZYBSZA METODA

Wybielanie zębów

Przebarwienia szkliwa mogą być spowodowane różnymi czynnikami. Jedną z najczęstszych przyczyn nieestetycznych
osadów jest częste picie kawy, herbaty, wina, a także nałogowe palenie papierosów. Czasami ciemniejszy odcień jest
również uwarunkowany genetycznie. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny pragną Państwo rozjaśnić uśmiech, to warto
rozważyć wybielanie zębów w gabinecie stomatologicznym - tylko wtedy mamy pewność, że kuracja będzie
przeprowadzona z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Zabieg rozpoczyna się od wizyty konsultacyjnej. W jej trakcie dentysta przeprowadzi szczegółowy wywiad, na podstawie
którego oceni, czy nie istnieją przeciwwskazania do przeprowadzenia tego typu kuracji jak np. stany zapalne
i zaawansowane choroby jamy ustnej, noszenie aparatu ortodontycznego, ciąża oraz karmienie piersią czy zbyt młody
wiek (poniżej 16 roku życia).
przeprowadzona z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.
wiek (poniżej 16 roku życia).
Procedura wybielania zaczyna się od ochrony dziąseł i warg - podczas zabiegu powinny być odsłonięte tylko zęby.
Specjalny żel z wysokim stężeniem substancji czynnych nakłada się na szkliwo i aktywuje jego działanie za pomocą
lasera. Podczas jednej wizyty możemy rozjaśnić uśmiech nawet o 8 odcieni.

8 Odcieni Jaśniejsze Zęby

Minimalne podrażnienie