Absolwent Stomatologii I Wydziału Lekarskiego UM w Lublinie w latach 2004-2009. Staż podyplomowy odbywał w Stomatologicznym Centrum Klinicznym UM w Lublinie (2010r).
Od początku pracy zawodowej jego zainteresowania ukierunkowane były na protetykę stomatologiczną, dlatego wiedzę w tej dziedzinie zgłębiał na licznych szkoleniach i konferencjach. Od 2016 roku asystował w Zakładzie Protetyki Stomatologicznej UM w Lublinie. W 2018 roku uzyskał tytuł specjalisty w tej dziedzinie. Obecnie doktorant i wykładowca w Zakładzie Protetyki Stomatologicznej UM w Lublinie. Specjalizuje się zarówno w protetyce jak i w implantoprotetyce.
Jego celem jest leczenie przebiegające w miłej atmosferze, popartej porozumieniem między pacjentem a lekarzem oraz wysoką motywacją z obu stron do osiągnięcia jak najlepszego efektu. Poza pracą lubi uprawiać sporty zimowe, sztuki walki oraz bieganie.

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Staż podyplomowy odbyła w Poradni Stomatologicznej w Krakowie cieszącej się uznaniem pacjentów.
Stale poszerza swoją wiedzę i kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach i kongresach stomatologicznych by najlepiej służyć pacjentowi i osiągać jak najlepsze efekty leczenia.
Zajmuje się stomatologią zachowawczą z endodoncją mikroskopową i chirurgią.
Każdego pacjenta traktuje indywidualnie zapewniając mu fachową poradę, tłumacząc dokładnie plan leczenia, koncentrując się nie tylko na wyleczeniu danego zęba ale również na wskazaniu przyczyn choroby.

Ciągle uśmiechnięty perfekcjonista, który przywróci Tobie olśniewający uśmiech. Doktora Pabijanka wyróżnia kompleksowe spojrzenie na stomatologię, dokładność i stawianie potrzeb pacjenta na pierwszym miejscu. Kończąc studia na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi gdzie zdobył ogrom wiedzy i szereg umiejętności w dziedzinie chirurgii, protetyki oraz stomatologii estetycznej. Następnie doskonalił swoje kompetencje biorąc udział w licznych konferencjach i szkoleniach. W gabinecie zajmuje się cyfrowym projektowaniem uśmiechu - DSD (Digital Smile Design) oraz spełnianiem marzeń o pięknym uśmiechu. Wizyta w miłej atmosferze, profesjonalna porada i komfortowy przebieg leczenia – to to, co charakteryzuje spotkanie z doktorem Pabijankiem.

Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny w 2012 r., po czym uzyskała 3. miejsce pod względem najlepiej zdanego Lekarsko-Dentystycznego Egzaminu Państwowego. Staż podyplomowy odbyła w Mazowieckim Centrum Stomatologii, gdzie również w 2014 roku rozpoczęła szkolenie specjalizacyjne z chirurgii stomatologicznej i po zdanym Państwowym Egzaminie Specjalizacyjnym uzyskała tytuł specjalisty. Stale pogłębia swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach z dziedziny chirurgii stomatologicznej, implantologii i periodontologii. W swojej codziennej pracy patrzy na pacjenta holistycznie. Stara się również zapewnić pacjentom przyjazną atmosferę, która sprawia, że nawet najbardziej zestresowany pacjent wychodzi z gabinetu z uśmiechem.

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, który ukończyła z wyróżnieniem.
Miłośniczka chirurgii, stomatologii zachowawczej i stomatologii dziecięcej.
Ogromny nacisk kładzie na komunikację, dlatego nawiąże nić porozumienia z każdym, nawet najmłodszym pacjentem. W drodze po piękny uśmiech pomaga ustalić plan leczenia, wyjaśnia wszystkie nurtujące zagadnienia. Stale podnosi swoje kwalifikacje na szkoleniach i kursach.
W Dental Doctor opiekuje się uzębieniem głównie najmłodszych pacjentów.
Wizyta ma być nie tylko efektywna, ale też przyjemna – w końcu śmiech to zdrowie.

Karolina Niczyporuk - lekarz dentysta, specjalista stomatologii zachowawczej z endodoncją

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego we Lwowie. W 2023 roku uzyskała tytuł specjalisty w Katedrze Stomatologii Zachowawczej z Endodoncją w Uniwersyteckim Centrum Stomatologii w Lublinie, gdzie w trakcie specjalizacji udzielała się również jako pracownik dydaktyczny. Zajmuje się leczeniem zachowawczym i endodontycznym, które wykonuje wyłącznie w powiększeniu. Sukcesywnie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach. Laureatka nagrody Hipokratesa w 2023 roku, w kategorii stomatolog powiatu lubartowskiego. Prywatnie miłośniczka pieszych wędrówek i podróży.

Ukończyła studia na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. W naszej klinice zajmuje się leczeniem kanałowym pod mikroskopem oraz leczeniem zachowawczym. Doktor Komar jest precyzyjną perfekcjonistką,
której nie straszne są nawet najbardziej zakrzywione i niedostępne kanały. Nieustannie odnosi swoje kwalifikacje na specjalistycznych kursach i szkoleniach, podczas których poznaje najnowocześniejsze metody leczenia. Wizyta u doktor Katarzyny to gwarancja nie tylko bezbolesnego zabiegu, ale i najwyższych standardów panujących we współczesnej stomatologii. Jej mocną stroną jest upór w dążeniu do celu, niezwykłe opanowanie i spokój. To nie przypadek, że wybrała ten zawód , a ten zawód wybrał ją.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (kierunek lekarsko – dentystyczny), ukończyła studia podyplomowe z medycyny estetycznej w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej. Jej pasją jest stomatologia zachowawcza, odbudowy estetyczne i stomatologia dziecięca. Dba o kontakt z pacjentem, by leczenie przebiegało w przyjaznej i spokojnej atmosferze, oraz ze świadomością i zrozumieniem jego przyczyn i skutków. Dzięki cierpliwości i empatii pomaga pacjentom przezwyciężyć stres związany z wizytami u stomatologa. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach i szkoleniach.

Stomatolog dziecięcy, który leczy z pasją. Oddaje się opiece nad zdrowiem jamy ustnej naszych najmłodszych pacjentów z pełnym zaangażowaniem. Każda wizyta u Pani Doktor jest pozytywnym doświadczeniem. Stawia na przyjazne podejście pełne empatii i zrozumienia dla potrzeb dzieci. Zapewnia swoim pacjentom profesjonalna opiekę stomatologiczną jak również uczy jak dbać o zęby. Jest również lekarzem stomatologii zachowawczej łącząc cechy obydwu specjalizacji, by zapewnić kompleksową naszym pacjentom niezależnie od ich wieku.

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. W 2013 otrzymała stypendium Marszałka Województwa Lubelskiego – „Stypendia naukowe dla doktorantów II”. Tytuł dr n.med. obroniła w 2015r. Specjalizuje się w zabiegach z zakresu chirurgii stomatologicznej, w szczególności ekstrakcjach zębów zatrzymanych. Zajmuje się również nowatorskimi metodami leczenia dolegliwości stawu skroniowo-żuchwowego. Aktualnie w trakcie specjalizacji ze stomatologii dziecięcej. Miłośniczka literatury kryminalnej i podróży, uwielbia pływać.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. W naszej placówce zajmuje się stomatologią zachowawczą, kompleksową diagnostyką i układaniem planów leczenia oraz doraźną pomocą w przypadku pacjentów z bólem. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach i szkoleniach. Zawsze stara się obrazowo tłumaczyć pacjentom przyczyny i skutki choroby oraz możliwości leczenia. Pacjenci cenią go za delikatność i precyzję.

Studia stomatologiczne na Akademii Medycznej w Warszawie ukończyła w 2009 roku (Kierunek Lekarsko-Dentystyczny) Już od początku studiów w kręgu zainteresowań były zagadnienia związane z estetyczną stomatologią zachowawczą oraz jej zastosowaniem w zaburzeniach zwarcia. Wykorzystanie wysoce estetycznych materiałów do rekonstrukcji tkanek zębów pozwala przywrócić nie tylko piękny uśmiech, ale i zdrowie. Fascynują ją także inne dziedziny stomatologii m.in. protetyka, leczenie kanałowe oraz praca z dziećmi - nowym pokoleniem Pacjentów, które wymaga szczególnej troski i edukacji. Stale doskonali swoje umiejętności, uczestnicząc w licznych szkoleniach krajowych i zagranicznych. Odkrywa nowe koncepcje leczenia oraz rozwiązania technologiczne. Uczy się, ponieważ chcę, aby moi Pacjenci mieli zapewnioną w pełni profesjonalną opiekę. Praca w tym gabinecie to nie tylko możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami, ale także niezwykła satysfakcja z pomocy ludziom. To również nieustanne dążenie do perfekcji, możliwość poznania tajników zawodu, uczenie się od najlepszych lekarzy w swoim fachu. Radość Pacjenta z efektów leczenia jest dla niej największą nagrodą.